středa 26. listopadu 2014

Fenomén erotických knih

     V posledních pár letech se opravdu hodně rozrostly knihy erotického žánru, po prvních vlaštovkách to později způsobilo velký boom. A všude kam jste se podívali, byly tyto knihy. Ne že by teď nebyly, ale už to není tak strašné. 
obálka knihy


     Jak už jsem psala (recenze tady), také jsem si už jednu knihu přečetla a to Jmenuji se X a to už někdy v létě. Byl to sice erotický román, ale ne tolik známý jako 50 odstínů šedi nebo Božský bastard. A to se mi na té knize líbilo, nebyla tolik zpopularizovaná a jako začátek s touto literaturou to bylo super. Příběh je o jedné Američance, která přijela do Itálie na výzkum k své práci do školy a potkala tam jednoho muže, kterému prostě nemohla odolat a zamilovala se do něj. A kvůli němu musela podstoupit zasvěcovací sexuální rituály, aby s ním mohla být. 


Obálka knihy







     Už před časem jsem si řekla, že bych mohla zkusit přečíst nějakou další erotickou knihu. A vzhledem k tomu, že v únoru má přijít do kin film na motivy knihy 50 odstínů šedi (trailer na film tady). Rozhodla jsem se, že ji teda zkusím a uvidím, jestli ji dočtu. Abych se pak po přečtení mohla později podívat i na film. Pokud se mi to bude líbit. 


     Momentálně jsem cca na 20 straně a zatím to není špatný, také tam zatím nejsou erotické scény. Tak uvidím, jestli mě to bude bavit i nadále. :) 
Četl jste to někdo, nebo tento žánr zavrhujete???
Jane

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za každý váš komentář... :)