pondělí 3. listopadu 2014

Asi začínám mít problém . . .

     PROČ? Protože jsem si za říjen koupila strašně, ale opravdu strašně moc knih!!! Některé si plánuji strčit jako dárek pod stromeček, některé jsou pro někoho jiného k Vánocům. Ale stejně bych se měla krotit, naštěstí už mám skoro všechny co jsem si plánovala, plus nějaké navíc z levných knih, protože je tam přece za tu cenu nenechám. :D
     Takže abych to shrnula, koupila jsem si 12 knih, z toho:
2 jsou z vyřazených knih z knihovny za 10 Kč jedna
1 je z databáze knih :)
3  jsou z levných knih
a další 2 pro někoho jiného. :) 
Takže 10 KNIH PRO MĚ ! ! ! 
     Sice 10 knih není zas tak moc, když někteří mívají ve chvástačkách i 25 knih, ale na moje poměry je to hodně, aneb takhle to dopadá, když je člověk měsíc doma kvůli praxi a má čas nakupovat. :P 
     Ano jsem zvědavá, kterou z nich budu číst dřív, protože tady stále mám ještě půjčené knihy od kamarádky, tak snad to přes zimu nějak zvládnu. :) Hlavně začínají ty dlouhé zimní večery, tak se aspoň nebudu nudit. :P 
Jane

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za každý váš komentář... :)