neděle 22. února 2015

Odměna za zkoušky v podobě knih samozřejmě

     Jak jsem psala (tady) chtěla jsem si za zkoušky něco koupit, když jsem to tak hezky všechno zvládla. Původně jsem měla v plánu Eleanor a Park nebo Papírová města a jak to dopadlo? Samozřejmě, že úplně jinak. 
     Pořád jsem v sobě měla to dilema, že Eleanor a Park není úplně kniha pro mě, že bude spíše pro mladší holky. Tak jsem si řekla, že si ji kdyžtak půjčím v knihovně a uvidím. Papírová města na tom byla podobně, proč? No vzhledem k tomu že Hvězdy nám nepřály mám a jsou skvělý, ale Hledání Aljašky se mi moc nelíbila, rozhodla jsem se ke stejnému a to půjčení si knihy někde. 
     Tak co jsem si nakonec koupila? :D Jako první jsem se šla podívat do Levných knih, tam jsem si nic nevybrala. Tak jsem zamířila do Kanzelsbergera, protože vím, že tam mají slevu na ISIC, což se opravdu vyplatí. A odešla jsem s podle recenzí skvělým Levandulovým pokojem za 242 Kč... :)

Obálka

     Anotace: 
Pařížský knihkupec Jean Perdu ví naprosto přesně, jaká kniha dokáže zmírnit určitou bolest duše. Na své lodi plné knih, kterou nazval Literární lékárna, prodává romány jako medicínu pro život. Jen sám sebe nedokáže vyléčit. Už jednadvacet let se trápí odchodem krásné provensálské dívky Manon, která ho opustila, když v noci spal. Nezůstalo mu po ní nic, jen dopis, který se nikdy neodvážil otevřít a přečíst. Až do letošního léta…






     Poté jsem se vydala do knihkupectví Orion ve stejném obchoďáku a tam jsem narazila na slevy, které samozřejmě vítám. A odcházela jsem s dlouho hledaným Jak mi pan Darcy zlomil srdce 79 Kč a dlouho obdivovaným J'Adore New York za 99 Kč. :) No neberte to, že... :D

Obálka

     Anotace:
Claire Prescottová přijíždí do Oxfordu na seminář o Jane Austenové, kde má zastoupit svou sestru. Mezi nadšenci a badateli se cítí nesvá, dokud jí náhoda nepřivede do cesty podivínskou starou Harriet. Potrhlá dáma jí nečekaně svěří první stránky knihy První dojmy, což je údajně navždy navždy ztracená první verze Pýchy a předsudku! Zatímco Claire čte utajovaný rukopis, nalézá v prvním příběhu Elizabeth Bennetové víc, než by čekala. I ona má náhle na vybranou mezi dvěma muži. Který z nich je její pravou láskou?





Obálka

     Anotace:
Příběh ambiciózní mladé francouzské právničky, která je vybrána do newyorského ústředí prestižní advokátní firmy, aby získala zkušenosti, mohla se stát partnerem a postoupit tak dále v budování kariéry. Navzdory zákulisním intrikám, permanentnímu stresu a náročným klientům si Catherine dokáže pobyt na Manhattanu zpestřovat nákupy ve značkových buticích, večeřemi s kamarádkami v luxusních restauracích a především vztahy s více či méně perspektivními muži. Představovala si však svůj opravdu takhle?




     S nákupy jsem byla velmi spokojená, vzhledem k tomu, že jsem nebyla v Levných knihách a ani v druhých levných knihách bez názvu. Nakoupila jsem za 420 Kč 3 knihy a to je opravdu super cena. :) Strašně se na ně těším, snad se na ně brzy dostanu. :)
Jane

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za každý váš komentář... :)