neděle 13. července 2014

Půjčování knih

    Nevím jak to dělám, ale když jdu k nějaké kámošce, většinou si půjčím nějakou knihu, většinou je to víc než jedna. :D To jsem takhle v úterý byla odpoledne u jedné dobré kamarádky a přišla jsem domu se šesti knihami, které jsem si chtěla přečíst a nebo mi je kamarádka trochu vnutila, že si je musím přečíst... Ještě že bydlíme blízko. Žánrově je to od každého něco, ale opravdu nevím, kdy všechny ty knihy stihnu přečíst. 
     Půjčila jsem si například knihy Jestli zůstanu od Gayle Formanové, Volání kukačky od J. K. Rowlingové a nebo jako další třeba Jmenuji se X od A. J. Molloy. Hrozně se na některé těším a doufám, že aspoň některé stihnu přečíst o prázdninách (když už je mám skoro až do konce září). Kamarádka mi je půjčila na dobu neurčitou, takže na ně mám času dost. Takže je jen otázkou kdy se k nim dostanu. 

     Také občas knihy někomu půjčuji, momentálně má moji knihu Hvězdy nám nepřály půjčenou sestra a potom ji má zamluvenou další kamarádka, které jsem o ní básnila. :)

     Na druhou stranu se divím, že jsem už celkem dlouho nebyla v knihovně. Asi je to tím, že momentálně mám knih doma celkem dost a nemám ani potřebu si ještě další půjčovat, když vím, že je nestihnu přečíst. Většinou to totiž také dopadá tak, že si něco půjčím a aniž bych ji otevřela, tak ji pak opět vrátím. Někdy se mi i stalo, že jsem domu táhla cca 15 knih a nemohla jsem je ani domu dotáhnout... 

PS: Snažím se číst jak o život... :P
Půjčujete knihy ostatním nebo si na ně nenecháte šáhnout?
Jane

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za každý váš komentář... :)