úterý 13. května 2014

Seriály všeobecně

     Tak rozhodla jsem se konečně taky napsat, jaký seriály jsem sledovala nebo aktuálně sleduji vždy pár dní po premiéře v USA apod. Jako první teda takový ty starší seriály, který běželi v TV dříve, potom pár českých seriálů. A pak moji nynější favoriti. A na konec ty na který se chci podívat v budoucnu. 

Starší:
Krok za krokem - Každý zná, minimálně jako já viděl vždycky pár dílů, když to bylo v televizi. Takový typický americký seriál o velké rodině a jejich problémech. Občas se podívám i teď když ho dávají v TV. 
Sedmé nebe - Seriál trochu podobný Kroku za krokem o americké rodince, bohužel ho nikde nemůžu najít. 
Chůva k pohledání - Slečna Fran Fine a její velmi známí hlas se nedá nikdy přeslechnout. A hlavně je to docela dost vtipný, takže i teď se na to občas ráda podívám.
Přátelé - Všechny díly mám stažené na DVD, až bude externí disk, budu znovu stahovat. Prostě nesmrtelný seriál, na který se dá koukat pořád. :)
Sex ve městě - Viděla jsem už jako mladší, hrozně mě to samozřejmě všechno zajímalo... :D Filmy samozřejmě následovaly později také, knížka a její recenze tady.  
Gilmorova děvčata - Jeden z nejlepších seriálů co byl a bohužel už několik let není. Rory a Jessovi jsem vždycky nejvíc fandila.
JAKÝ BYLY TY NEJLEPŠÍ? Pro mě jsou jednoznačně nejlepší z nejlepších Gilmorova děvčata a po nich Přátelé ! ! !

České seriály:
Horákovi - Starší krátký seriál, ale byl fajn. 
Gympl - Taky už bohužel skončil, Ondřej Brzobohatý byl super a i ostatní samozřejmě.
Ulice - Nekonečný seriál, přiznávám, nekoukám od začátku, ale poslední cca 4 roky jsem viděla skoro každý díl. Momentálně koukám tak nějak buď dozadu nebo dopředu dřív. Nějak to nestíhám v TV, takže když je čas, tak se kouknu. 

Aktuální:
How I Met Your Mother (Jak jsem poznal vaši matku) - Novodobý Přátelé, ale o něco lepší i když některé díly byli slabší, jen škoda že už skončili. Ale bude (nebude letos podle nejnovějších informací) How I Met Your Dad - spin off k seriálu, tak uvidíme... 
The Big Bang Theory (Teorie velkého třesku) - Taky zná snad každý Sheldona, Leonarda, sexy Penny atd. Vědátoři co nic moc ostatního nevědí a postupně se k nim přidávají holky. Fajn seriál.
2 Broke Girls (2 Socky) - Bohatá Caroline přijde o peníze, musí pracovat, najde si bistro s Max a začnou spolu bydlet, jako oddychovka super seriál, ale jinak celkem o ničem. 
Pretty Little Liars (Prolhané krásky) - Vysvětlovat stručně děj tohohle seriálu by zabralo na nový seriál, tak to zkusím hodně stručně. Kámošky někdo otravuje a nikdo neví kdo. Několik lidí v okolí někdo zabije a pokouší se přijít na to KDO to byl. 
Ravenswood - Spin off k PLL, ještě záhadnější a strašidelnější. Fakt jsem se dost bála!
Masters Of Sex - Vědec a jeho asistentka se pokouší přijít na to jak funguje lidské tělo při aktu a při dalších různých věcech. Zatím byla první krátká řada a celkem dobrý.
JAKÝ JE TEĎ NEJLEPŠÍ? Těžký rozhodnutí, ale asi Teorie velkého třesku, začíná se docela rozjíždět a mě to baví! :) 

Chci se podívat (nebo jsem už pár dílů viděla):
The Carrie Diaries - Tenhle seriál mám v plánu, je to Sex ve městě před ním. Jsem na to celkem zvědavá, seriál vypadá celkem stylově.
Doctor Who (Pán času) - Viděla jsem pár dílů, vlastně asi celou sérii. Je to celkem fajn seriál, tak až bude čas, tak třeba zase na pár dílů kouknu. 
New Girl (Nová holka) - Jedna potrhlá holka bydlící se 3 klukama, viděla jsem pár dílů a zatím celkem fajn. :)

Jaký seriál je ten váš nejlepší?
Jane

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za každý váš komentář... :)