úterý 6. května 2014

Co teď používám

     Dneska se pokusím sepsat pár věcí co používám za kosmetiku, šampony apod. Bude to tak nějak všeobecně na bytě i doma... 


     Poslední dobou jsem (jenom) trochu propadla šampónům od Garnier Ultra Doux s přírodními výtažky z Provence, kupovala jsem je v DM. Doma i na bytě mám nejlepší Meruňku a mandle, který mi skvěle voní. Je určen pro vlasy se sklonem k vysušování a měl by vyživovat a chránit. Po umytí mám opravdu krásně jemné vlasy (i ty moje zničené) a krásně voní i ráno po umytí. Vůně je příjemná, takže uplně super. :) Doma mám ještě v zásobě 5 rostlin, ten obsahuje zelený čaj, citron, eukalyptus, kopřivu a verbenu. Je určen pro normální a oslabené vlasy. Vlasy by měly být jemné, lesklé a plné života. Ještě jsem ho nevyzkoušela, takže zatím na něj nemám svůj osobní názor.
     




     Tělové máslo Palmer's kakaové se snažím používat co nejčastěji si vzpomenu. Krásně kakaově voní, byl v Ladyboxu v cestovním balení. Už používám druhý a až ho vypotřebuji asi si konečně koupím plné balení. 
     Krém od Dermacolu pomeranč a čokoláda, ten používám často. Protože mě občas dost bolí záda, poprosím někoho o masáž a používám tento krém. Dobře se roztírá a celkem hezky voní a je ho opravdu hodně za tu cenu. 
     Krém na ruce Garnier Intensive 7 days Mangový olej, už ho mám taky delší dobu, ale je skvělý, dobře se roztírá a vstřebává. A taky moc hezky voní. 




     Řasenka Maybelline Great Lash Lots of Lashes, koupila jsem si ji někdy na podzim ku příležitosti plesů. A celkem jsem si ji oblíbila, i když se moc nelíčím, má šikovný kartáček a dobře se mi s ní pracuje.  
     Balzám na rty Dermacol Love lips 02 Liebe používám už od loňského léta. Koupila jsem si do zásoby hned dva broskové, protože mi nejvíc voněli a já na tu vůni poslední dobou docela dám... :D No nějak nejsem ani v půlce toho prvního, ale je mi líto dát ten druhý někomu jinému, protože mi tenhle balzám vyhovuje. A čím? Vůně je fakt krásná, nádherně mi to voní a nejradši bych ji cítila pořád. Na rtech barva vypadá hezky, trošku je obarví do červena a to se mi líbí. Dokonce mi i někdo řekl, že mi to s tím balzámem sluší. Vydrží celkem přiměřeně a rty pak nemám vůbec suchý. :) (Na tý fotce vypadá už trochu jetě. :D )
Jane
     

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za každý váš komentář... :)