středa 13. listopadu 2013

Exchange aneb jak jsem měnila až jsem nevyměnila

   Tak jsem se zase jednou pustila do vyměňování na stránkách Ladyboxu. A jak to dopadlo? No už podle nadpisu je jasné, že nic moc... 
   Vyměňovala jsem Tvářenku od Inglotu odstín 29 z červnového Ladyboxu, za řasenku Catrice z říjnového Ladyboxu. Tvářenka je věc, kterou nevyužiji, takže jsem ji poslala radši dál někomu komu nebude jen tak ležet doma v polici. Se slečnou/paní jsme se velice dobře dohodli a vše proběhlo bez problémů. Tvářenka jí naštěstí přišla v celku, toho jsem se bála, že by nemusela přežít cestování českou poštou. 
   Jako další jsem vyměňovala MUA fix na rty v barvě Kissilicious ze zářijového Ladyboxu, za Korres lip butter. Na stránkách jsem měla nastavený, že požaduji verzi Wild Rose. Slečna si to asi úplně nepřečetla, protože mi poslala verzi Plum, která je hodně tmavá. Celkem mě její přístup naštval, ale omluvila se mi. Takže se pokusím poslat ho znovu dál do neznáma.
   Kdyby měl někdo zájem, tady je moje nynější nabídka na prodej/výměnu, určitě se nebojte napsat mi, na ceně se vždy dá rozumně domluvit... :) 

    Prodám/vyměním: 
MUA Fashionista Mattifying Primer - plné balení (nový)
Figs and Rouge Aloe and Mint - plné balení (jednou vyzkoušený)
Korres Lip Butter Plum - plné balení (jednou vyzkoušený)
Rexona Maximum Protection - plné balení (nový)
Salcura Topida Intimate Hygiene Spray - taky asi cestovní balení (15 ml) (nový)
Duck Island Body Lotion - cestovní balení (nový)
MUFE Rouge červená - vzorek (nový)
Yves Rocher Pure Light Make Up - vzorek (nový)

   Radši bych byla za PRODEJ, nevím jestli si úplně vyberu něco na výměnu... Ale za zkoušku nikdo nic nedá. Pokud si někdo koupí plné balení, dostane k tomu jeden ze vzorků, který si vybere. Pište mi prosím pod tento příspěvek nebo na můj email janeseverything@gmail.com 
Jane

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za každý váš komentář... :)