úterý 24. září 2013

Podzim a nachlazení

   Je tu podzim a jak už je u mě zvykem, opět jsem nastydla... Většinou to bývá po Táborských slavnostech. A upřímně se divím, že jsem letošní přežila bez újmy, protože zima mi byla chvilkami docela dost. 
   O tomto víkendu jsem byla na koncertě v kulturáku v jedné malé vesnici kousek za Táborem. Nejspíš jsem neměla být mezi kapelami tak dlouho venku a kecat, protože to takhle dopadlo. Zatím mi nezačala škola, takže většinu času trávím doma pod peřinou a s čajem v ruce. Dva dny jsem pomalu nemohla mluvit, ne že by mě tak hrozně bolelo v krku, ale měla jsem i vykřičené hlasivky z koncertu. Nyní se nacházím ve fázi kašle a rýmy a můj nos připomíná červenou bambuli. Vedle sebe 100 papírových kapesníčků v krabičce plus další připraveny všude okolo, aby byli po ruce. Jsou teď mými velkými pomocníky při nachlazení, stejně jako čajíčky, prášky a kapky na nachlazení jsou pro mne nezbytností. Pokouším se to co nejrychleji vyležet, abych si stihla ještě zařídit pár nezbytností do školy a na stěhování do bytu. 
   Po dlouhé době nervů s hledáním bytu apod., jsem se konečně pustila do čtení svých nak(o)upených knížek, podívala jsem se na nějaké filmy a opět začínají dávat moje oblíbené americké seriály. Takže jsem se musela podívat na poslední předešlé díly a obnovit si je v paměti. Ne že bych byla sklerotická!!! Ale už jsem se na ně musela znovu podívat, znáte to... 
   Doufám, že to zítra konečně vyležím do přijatelné podoby, protože už mě to fakt nebaví, být nemocná!!! A na zařizování toho mám opravdu dost! :( Nemáte někdo nějaký lék, který opravdu zabírá a hlavně rychle??? 

   Nejhorší na tom všem je, že já podzim mám moc ráda. Spadané listí v parku, všude barvy a relativní ticho... Procházky, když ještě není taková zima. Tak doufám, že si ho ještě užiji!


Snad jste na tom lépe než já... 
Jane

2 komentáře:

  1. Tak to je vtipný...já jsem každej rok nemocná přímo na Táborský slavnosti, což mi ale většinou nezabrání tam jít...letos jsem je zmeškala a tak jsem nejspíš proto nemocná až teď :-)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý váš komentář... :)