úterý 24. září 2013

Exchange

   Díky exchange na stránkách Ladyboxu jsem asi před měsícem vyměnila pro mě první nevyhovující produkt za něco lepšího. Jak se dalo čekat, byl to můj Iven Cosmetics kolagen za Balzám Líbej mě! Jak jsem psala už v článku tady, kolagen jsem vůbec nepotřebovala nebo spíš jsem postrádala jeho smysl. Trošku jsem se Exchange bála, první slečna trvala na předání v Praze, což nebylo možné. A s druhou už jsme se v pohodě domluvili. Obě jsme si poslali dopisy doporučeně a hned druhý den ten můj přišel. 
Už je doma... :)

   A jaký je balzám? No po pravdě jsem ho čekala trochu větší, ale i tak jsem se do něj hned zamilovala. Je jahodový a nejen že nádherně voní, ale i skvěle chutná... :D A na rtech vypadá skvěle, dodá jim super barvu. Obsahuje 100% přírodní ingredience: kokosový olej, včelí vosk, olivový olej, kakaové máslo, vitamín E a další... Takže za mě určitě spokojenost!!!

Otázka na Vás, už jste si někdy něco některá vyměnila s někým jiným? A jak probíhala výměna???
Jane

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za každý váš komentář... :)