pátek 31. července 2015

This or that TAG (knihy)

     Tak jsem se opět rozhodla něco málo sepsat a protože nemám teď moc náladu na čtení a podobné žvanění, tak jsem pro Vás zkusila napsat This or That TAG o knihách. Tento TAG jste mohli vidět už u hodně lidí, je i docela starý. 

1. Kniha nebo e-kniha?
     U mě jednoznačně zatím vedou normální papírové knihy, protože papír je stále papír. Je to dáno převážně tím, že mobil je momentálně nefunkční, tablet ani čtečku nemám, takže není kde číst, protože z PC mě to nebaví. 

2. Romantika nebo thriller?
     Kdo mě znáte, tak jednoznačně víte, že jsem na romantiku. Sice si občas přečtu i něco jiného, ale thriller mezi tím každopádně nebývá vůbec.

3. Paperback nebo hardback? 
     Tady je mi to celkem jedno, pokud tu knihu opravdu chci, prostě si ji koupím takovou jaká je k sehnání a nekoukám na to v jakém je formátu. Ale musím se přiznat, že u mě v knihovně převládají spíše hardbacky. 

4. Knihy pro dospělé nebo Young adult?
     Občas si sice přečtu Young adult, ale i tak u mě převládají spíše knihy pro dospělé, přece jen mi je už 21. Tak už na to mám věk. :D

5. Knihy v sérii nebo samostatně jen jedna kniha?
     Raději upřednostňuji samostatné knihy, protože pak aspoň nemusím čekat nekonečně dlouho na další díl. Ale miluji i některé série, jako je Harry Potter, Jen jeden den a rok apod.

6. Ohnuté stránky nebo záložka? 
     Každopádně záložky!!! On nějaký knihomol ohýbá rohy? 

7. Kniha z knihovny nebo vlastní? 
     Dříve jsem do knihovny chodila opravdu často, ale nějak jsem se přeorientovala na svoje vlastní knihy. Sice to stojí více jak 150 Kč na rok, ale pocit je to k nezaplacení. :D
Knihy jsou moje vášeň
8. Kamenný obchod nebo eshop?
     Raději kamenný obchod, s eshopy nemám moc dobré zkušenosti, ale zrovna teď se z jednoho chystám objednávat.

9. Čeští autoři nebo zahraniční autoři? 
     Zahraniční, protože prostě píší lépe. Ano máme tu několik super autorů, ale zatím jsem českým nepřišla úplně na chuť. 

10. Autor nebo autorka?
     Asi oboje, když se tak zamýšlím nad knihami, které mám v knihovně.

11. Hlavní hrdinka nebo hrdina? 

     Spíše hrdinka, pravděpodobně vlivem Jane Austenové mám převážně knihy s hrdinkami. 

12. Šťastné nebo smutné konce knihy? 
     Jako nenapravitelná romantička upřednostňuji šťastné konce samozřejmě. 

13. Čtení s hudbou nebo potichu? 
     Při hudbě se nedokážu soustředit, stejně jako když je moc velký hluk. Ale kupodivu ke vlaku nebo v autobuse už mi to vůbec nevadí. 

14. Hunger games nebo Harry Potter?
     Harry Potter je moje dětská láska a navždy jí zůstane. :) 
:)
Doufám, že se Vám TAG líbil. :)
Jane

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za každý váš komentář... :)