sobota 25. července 2015

Přítomnost

     Ahoj už celkem dlouho jsem nepsala článek o tom jak se cítím, co zažívám atd. Co se poslední dobou událo a co se mi stalo? Hned se k tomu dostanu... 
     Něco dobrého a kladného na začátek mého stěžování. Jako první kladnou věc bych asi vyzvedla fakt, že jsem dokončila 2. ročník VŠ, rozuměj, že jsem zvládla všechny zkoušky
     Po velmi dlouhém a namáhavém (hlavně na nervy) hledání jsem si našla konečně brigádu (v Praze) v obchodě s oblečením. Jupííí jej. Zatím jsem tam sice nebyla ani hodinu, ale doufám v to, že to bude v pohodě a že to zvládnu. :) A hlavně budou nějaké peníze, které teď potřebuji viz dále. Příští týden jdu na zaučení... :P
     Teď k tomu horšímu... Rozbil se mi můj milovaný mobil, bohužel jsem ho měla jenom ani ne rok, ale vzhledem k ceně 2500 Kč se nesmím divit. To znamená, že můj první chytrý mobil už nefunguje a že jeho fialový kryt je mi k ničemu. Achjooo... Což znamená, že šetřím na nový mobil, už mám jeden dokonce vyhlídnutý, tak snad se brzy zadaří a já si ho pořídím co nejdříve. Protože můj staroušek Nokie už není to co bývala. 
     Jako můj další problém je ten, že opět se mnou není v pořádku. Už přes týden mám bolesti břicha, ze začátku jenom trochu, nyní je to o dost horší. A doktoři mi neumí ani moc poradit, což mě dokáže naštvat ještě víc, než bolest samotná. Agrrr!!! Až jsem nakonec skončila hospitalizována v nemocnici, protože jsem jim tu tak nějak omdlela. 

Doufám jen, že vy se máte lépe. 
Jane

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za každý váš komentář... :)