pátek 24. července 2015

DM box léto 2015 !

     Opět jsem měla štěstí a byla jsem jedna z těch, která měla tu čest ''vyhrát'' dm box. Tentokrát to bylo uděláno tak, že ho mohl dostat pravidelný zákazník (ten co vlastní dm kartu) a který má také na kontě 200 dm bodů. Ano měla jsem štěstí...
     ALE vzhledem k tomu, že docela často když jsou akce vyměňte body za nějakou věc v dm, tak to udělám, tak jsem si asi v květnu vyměnila 100 dm bodů za lahev na pití pro sebe a pro kamarádku. Což pak znamenalo, že mi chybělo celkem hodně dm bodů na nakoupení dm boxu. :D Naštěstí jsem potřebovala nakoupit pár věcí na festival a také mám kamarádku co ráda utrácí v drogerii, tak jsme to nějak splácaly a hned druhý den vydávání dm boxů jsem si pro něj šla. :) 
     Můj minulý boxík, který jsem vyhrála, můžete zkouknout tady (recenze). Ano recenzi píši trochu později, ale mám z toho boxíku velkou radost, tak se chci podělit i takhle dýl s Vámi... 
     Jak tentokrát vypadala krabička? Opět nádherná, tentokrát modrá a uvnitř růžový papír a mašle. :) Taková ideální kombinace. Samozřejmě byl v boxíku i průvodní dopis s popisem produktů. 
Krabička
     No a když jsem boxík otevřela, chtělo se mi začít křičet. Tak plný boxík jsem nečekala a byla jsem nadšená. Hned první co mě upoutalo byl Wilkinson Care holící strojek (cena cca 200 Kč). 
     Jako další jsem si všimla krémů na obličej, jeden o Lirene pro citlivou a alergickou pleť (jeho cena asi cca 100 Kč) a druhý od Garnier proti stárnutí pleti (cena cca 200 Kč)
Pohled do boxíku
     Dále jsem tam našla Sunárek ochucené mlíčko (cena cca 90 Kč za 8 těchto pytlíčku v krabičce) a také Balea masku na obličej, která obsahuje v balíčku 2 masky (cenově je myslím cca za 25 Kč). 
:)
     A co dál? Například kondomy Durex (cena cca 90 Kč), Balea pěnu na holení (cena cca 70 Kč), Syoss šampón na vlasy (cena cca 100 Kč), Balea sprchový gel se třpitkami (cena asi cca 70 Kč.) 
Další věci
     Dále byl v boxíku ještě kartáček na zuby od Signal (cena cca 70 Kč) a lesk na rty od Rimmelu (cena cca 110 Kč).
Poslední foto
     Doufám, že se také někomu povedlo vyhrát tento super boxík a že máte stejnou radost jako já.. Jsem ráda, že ho budu moci využít téměř celý a pokud něco nevyužiji, udělám radost někomu ze svých blízkých... 
Co vy a DM boxy, měli jste někdy už štěstí jako já?
Jane

3 komentáře:

  1. Super box, určite by som využila všetky veci :)

    http://rebelliouslily.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já stále váhám nad tím sprcháčem, jestli ho využiji. Třpitivé věci moc nemusím...
      Lesk na rty jsem darovala kamarádce a jeden z těch krémů daruji asi mamce.

      Vymazat
    2. Zajtra bude recenzia na letny slovensky box. Pozriet si ho mozes na mojom blogu www.rebelliouslily.blogspot.sk

      Vymazat

Děkuji za každý váš komentář... :)