středa 1. července 2015

Knihobit červen

     Jak se blíží konec zkouškového, musím se vždycky odměnit a samozřejmě jsem to opět nevydržela a musela jsem si něco objednat nebo koupit... :P 
     Tentokrát je to skvělý projekt, který sice teprve začíná (2. měsíc u nás existuje), kterému jsem prostě neodolala. A je to KNIHOBIT (jejich stránky tady), krabička s knihou, dle vašeho oblíbeného žánru a nějaké malé serepetičky k tomu... Ideální pro mě... :P
     Tak co jsem dostala v červnu já? No je to naprostá bomba, mám z toho strašnou radost. :) (Koho by to zajímalo, tak moje zvolené žánry jsem měla Romány a YA!)
Můj Knihobit
     Co jsem tam tedy našla? Dopis od Knihobita se zprávou od autorky knihy... :) Knihu Topím se v tobě od Jasindy Wilder. Je to sice kniha na pokračování, které nemám zrovna moc ráda, tak doufám, že i první díl sám o sobě bude moc dobrý... :) Vypadá celkem slibně na první pohled... :P
     Jednou z dalších skvělých věcí je plakát So many books so little time. :P Za chvíli bude na asi dveřích... Časopis 100+1 poslední dobu nekupuji, ale jinak je to sám o sobě skvělý časopis o hodně zajímavých věcech. Záložky se neztratí v mé knihovničce nikdy. 
     Nálepka Single, Taken, Waiting for Mr. Darcy je božííí, koukala jsem na ní snad pětkrát a konečně je doma... :P A tužka s citátem od Augustuse Waterse z Hvězdy nám nepřály... To jsou prostě moje srdcovky... :) 
Tužka a nálepka :)
     Takže vzhledem k tomu, protože se mi všechno líbí, doufám, že nezapomenu a objednám si ho i další měsíc, nebo třeba dokonce předplatné? No uvidím... 

Zaznamenali jste Knihobita???

Jane

6 komentářů:

  1. Přemýšlím, že si ho příští měsíc objednám :))

    Blond LADY

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Objednej si ho, protože jen pro ten pocit překvapení to opravdu stojí za to!!! :)

      Vymazat
  2. Jéééééj :3 Bože aj ja chcem!!! :3 Nálepka s Darcym je božská!!!!!!!!

    OdpovědětVymazat
  3. taky jsem si objednala červnový balíček :) je to skvělý nápad :))
    http://monulkov.blogspot.cz/2015/07/knihobit-co-se-v-balicku-ukryva.html

    OdpovědětVymazat
  4. Pěkný balíček :)
    Knížku bohužel neznám :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý váš komentář... :)