sobota 6. září 2014

Unboxing III.

     Tak po delší době mám zase možnost vám ukázat co mi přišlo. Tentokrát jak jsem psala tady, objednala jsem si v internetovém obchodě pár knih. A je na čase, abych vám ukázala jaké mi přišli. :) Myslela jsem si, že knihy budou v igelitové tašce, ale ne, byl to celkem veliký balík. 
Balík
     Hned jak jsem přišla domu, musela jsem se do něj hned podívat... :) Hned nahoře kniha, která mi chyběla a to Emma od Jane Austenové. :) Ve tvém pokoji si vyhlédla ségra ve výprodeji za 52 Kč. :)

Otevřeno 
     Tak a tedy jsou všechny knihy pohromadě. Krása co? Mé sladké šestnácté století jsem koupila ségře k narozeninám a moc jsem ji potěšila. A Pokání jsem si chtěla moc dlouho přečíst a bylo také z výprodeje, myslím že za 98 Kč.

Vše pohromadě
     Tak můj nákup jste viděli. Jak se Vám líbil??? 
Jane

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za každý váš komentář... :)