pondělí 29. září 2014

Přečteno za červen až září

     Konečně jsem se také dostala k sepsání toho co jsem přečetla za celou dobu prázdnin. :) Nad mé očekávání jsem toho přečetla opravdu hodně a to 13 KNIH... Nevím jak se mi to povedlo, ale jsem na sebe hrdá. :D 

     Jako první jsem přečetla Borcův kodex, Barneyho příručku a Borce v akci. Měla jsem je půjčené od kamarádky, přečetla jsem je opravdu rychle, je to takové jednoduché čtení pro ty kdo milují HIMYM a hlavně Barneyho. 

     V červnu jsem také konečně dočetla Dům na páté avenue, který mi dal celkem zabrat. Moje vlastní kniha. Celá kniha je o lidech v jednom domě. 




     Hvězdy nám nepřály jsem přečetla hodně rychle a každý ví proč asi. Prostě je to skvělá kniha a mám ji doma i film je skvělý a každý o tom minimálně slyšel. Hodně jsem si pobrečela.
Recenze knihy a filmu





     Jako další jsem v červnu přečetla Bajky Barda Beedleho, opět půjčená od kamarádky. Hlavně pro milovníky Harryho Pottera, což já jsem. 

     Lásku nebeskou z Notting Hill jsem četla podruhé během června a července, poprvé se mi moc líbila, tak jsem si ji musela koupit. O ženě, která se snaží přesvědčit snoubence, že i v normálním životě jsou filmové scény. 







     Jestli zůstanu jsem si musela půjčit od kamarádky, když jsem zjistila, že ji má. A v červenci jsem ji opravdu rychle přečetla. Protože už je i v kině, chystám se na to také. Příběh o Mie, která zažila autonehodu a rozhoduje se, zda žít dál či odejít. 


     Milý Johne byla moje první Sparksovina, dřív jsem se jen dívala na filmy, protože knihy v knihovně byly vždy vyprodaná. Ale už jsem to nevydržela a koupila si ji. A byla jsem unesená... :)




     Jmenuji se X, byl pro mě první erotický román. Nechtěla jsem začínat hned něčím moc tlustým a vyplatilo se. Půjčeno od kamarádky. O dívce z Ameriky, která se zamilovala do Itala a je pro něj ochotná udělat vše.


     Jen jeden den je úžasná kniha a ještě lepší snad bude pokračování, které se ke mně snad už blíží... :) Jsem na to hrozně zvědavá a nemohu se dočkat až se zase čtením dostanu do Paříže. 







     Po Hledání Aljašky jsem sáhla kvůli skvělým Hvězdám, ale naštěstí jen v knihovně. Kniha mě sice moc nebavila, ale na oddych byla dobrá.






     Žítkovské bohyně pro mě bylo utrpení, někomu se hodně líbí, někomu hold ne. Tlustá kniha, naštěstí také jen z knihovny. O bohyních, které na Žítkové léčí všechny a umí i jiné věci.




     Tak tohle všechno že já jsem přečetla? No opravu ANO. Pořád tomu nemohu uvěřit. Nejvíce mě zklamaly Hledání Aljašky a Žítkovské bohyně. Nejvíce se mi líbily Hvězdy nám nepřály (nečekaně) a Jen jeden den. 

A co jste přečetli vy ostatní? 

Jane

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za každý váš komentář... :)