pondělí 1. září 2014

Knihkupectví vs Knihy na objednání z eshopu

     Do této doby jsem vždy chodila nakupovat knihy do kamenného knihkupectví, kde jsem si knihu mohla prohlédnout a osahat. Nebo si přečíst anotaci přímo tam a podívat se dovnitř do knihy a přečíst si třeba i jeden odstavec v knize. Než jsem se rozhodla nakoupit také jednou na internetu. 
     Většinou platí takové nepsané pravidlo, že knihy na internetu bývají levnější než v knihkupectví, jen se musí pořádně hledat stránka, kde je přijatelné poštovné a podmínky platby, které vyhovují danému člověku.
     Jako svoji první objednávku jsem udělala na prověřené stránce na bux.cz. Kde je veliký výběr a hlavně i výprodej, na který jsem se poslední dobou trochu zaměřila. Objednala jsem si 2 knihy pro sebe a aby to nebyla malá objednávka, ještě další 2 knihy... Poštovné s vyzvednutím na Zásilkovně.cz, která má pobočku i u nás v Táboře stojí jen 35 Kč s jakoukoliv platbou (i přímo na místě). Což je krásná cena, když uvážíme, že přes poštu to stojí 69 Kč, s placením na dobírku dokonce 99 Kč!!! Takže s poštou se knihy celkem prodraží.
     Příště mám v plánu méně známou stránku, která naštěstí také posílá na zásilkovnu, takže je to super. Jen musím chvíli počkat, až opět budu mít nějaké peníze, protože tímto tempem mě knihy opravdu zrujnují! :D 
     Poslání knih na zásilkovnu bylo opravdu rychlé, ani jsem to tak rychle nečekala, takže si tam chvíli pobyli, protože jsem zrovna neměla cestu do města. Ale co, nic se nestalo a knihy mám konečně v pořádku doma. :) A jsou super! :) 

Příště vám ukážu, co jsem si koupila. :)
Jane

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za každý váš komentář... :)