úterý 16. září 2014

Hladovějící hry

     Tak jsem se nějak nudila a hledala si nějaké parody filmy a našla jsem tento. Hladovějící hry neboli The Starving games je parodie na Hunger games nečekaně... Hunger games mám ráda, brzy začnu číst snad i knihy (já vím trochu pozdě) a v listopadu bude v kině 3. film, takže se docela dost těším, až na to zajdu, jen ještě nevím s kým... 
     Parodie nebo takové filmy jako Scary movies nemám moc ráda ale v poslední době jsem viděla Tupíry, což je parodie na Stmívání a líbilo se mi to... Je to prostě dobrá blbost. :D 

Něco jako plakát
     A Hladovějící hry jsou také dobrá blbost na jedno pochmurné odpoledne, když prší a výjimečně nemáte náladu si číst. Tak jsem neváhala a podívala jsem se na to. A fakt jsem se u toho celkem nasmála, bavilo mě to, i když ne každému se to může líbit. :D Takže pokud máte náladu na dobrou parodii, určitě se podívejte po téhle. A napište mi jestli se vám líbila nebo ne... 
Jane


Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za každý váš komentář... :)