čtvrtek 6. října 2016

Unboxing V.

     Před pár dny jsem vyhrála od mého nejoblíbenějšího knižního eshopu voucher na 500 Kč na knihy... :D #tochces Takže jsem potom moc dlouho neotálela a hned si jich pár objednala a hodila tam ještě jednu, kterou mi dá ségra k narozeninám... :D No a balíček už přišel a já už zase nemám kam dávat knihy. :D 

     Tentokrá přišel docela velký objemný balík, který byl pro mě oblížně skladný do tašky, ale nakonec jsem ho zvládla donést domu i v dešti. :D 
Balík
     Když jsem krabici otevřela, byl tam zabalený i vzduch, to mě vždycky pobaví... :D
Po rozbalení
      Jako vždy na mě čekali perfektně zabalené knihy v bublinkové fólii...
Zabaleno
     A tyto krásky na mě čekaly v balíčku. :) Noc s Audrey Hepburnovou mě zaujala jak obálkou, tak příběhem. Uvnitř mé hlavy jsem si chtěla už přečíst od doby co vyšla. Nezapomenutelná cesta je jedna z prvních Sparksových knih co jsem kdy četla a konečně ji znova vydali. A po Pozoruhodných dobrodružství slečny Alethey Darcyové jsem už taky pokukovala. :) Takže bylo vybráno celkem rychle v některých případech.
Mé nové lásky
Knihy z boku
     No a aby toho nebylo málo den předtím mi přišel nový Harry Potter a prokleté dítě s podpisem od překladatele, které jsem taky vyhrála v jedné soutěži. A ještě jsem zavítala taky do antikvariátu, neměla bych já vím, ale vzala jsem si jen jednu knihu a to Šifru mistra Leonarda. :P Říkala jsem si, že bych zase mohla zkusit něco jiného než romantiku.
     I když nemám knihy kam dávat, tak bez nich by to přece nešlo ne? :D
Jane

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za každý váš komentář... :)