neděle 3. července 2016

Než jsem tě poznala - FILM

     Po nějaké čase jsem tu s recenzí na film. Jak jsem už psala v minulém článku (zde), nedávno jsem dočetla knihu a chystala jsem se na film a povedlo se mi ho hned vidět. Takže Vás čeká můj názor na tento film. Byla jsem na něm hned 30.6. v den jeho premiéry, což se mi moc často nestává. Kino jsme měli domluvené s kamarádkou už více jak měsíc dopředu a moc jsem se do kina těšila.
Plakát filmu
     Film se velmi drží knihy, což mám opravdu ráda, protože většinou to tak nebývá, chyběli tam jen nějaké drobnosti, např. že Luisa nebydlela s Patrickem, nevěsila si diář na dveře a nepřespávali její rodiče v obývacím pokoji. Ale nijak moc to nezasahuje do děje, takže se to dá překousnout. 
     A víte co bylo taky super? Patricka hraje Matthew Lewis, který hrál hlavně Nevilla Longbottoma v Harry Potterovi. Jakmile jsme ho s kamarádkou viděly, začaly jsme jásat, protože jsme velké fanynky Harryho Pottera a hreců z něj. :D 
     Zpět k filmu, takže hercy byli vybráni moc dobře. Sam Claflin, který hrál například v Hunger games nebo S láskou Rosie, byl skvělou volbou. Willa zahrál opravdu moc dobře, hlavně tedy to postižení, muselo být opravdu těžké hrát tuto roli kvadruplegika. Emilii Clarke jsem před filmem nikde nezaregistrovala, až poté jsem zjistila, že hraje ve Hře o trůny, kterou jsem zatím nesledovala. Každopádně i její herecký výkon se mi moc líbil, až na některé oblečení do kterého ji navlékli kostyméři. :D 
     Film jako takový opravdu skvělý a nemohu si ho vynachválit, rozhodně jsem ho neviděla naposledy a zařadil se mezi moje oblíbené filmy. Samozřejmě jsem byla připravena na to, že to nebude moc usměvný a zábavný film, ale i přes to všechno tam bylo pár úsměvných okamžiků apod. Kapesníčky byly v pohotovosti také, protože jsem věděla, že u filmu budu určitě bulet jako želva, stejně jako u knihy. A ANO brečela jsem a nebyla jsem jediná. :D 

     Takže kapesníčky s sebou a nejlépe i další aspoň trochu ubrečenou kamarádku, moje v tomto bohužel selhala. :D Film je naprosto super, takže rozhodně se na něj dojděte podívat do kina... :) 

Jane

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za každý váš komentář... :)