pátek 12. června 2015

Co s láskou - FILM

     Moc dlouho jsem to nevydržela, nepodívat se na film... Asi jsem si potřebovala pobrečet u nějakého pořádného dojáku... Však to znáte ne? :D
foto hlavních postav
     Takže jen tak ve zkratce se to budu snažit shrnout všechno. Film se mi líbil a docela opravdu hodně. Děj opět trochu jiný než v knize, ale tomu už se nejde ani divit. I když mě to teda v některých částech mrzelo, byla jsem zvědavá, jak to natočí a zpracují. Škoda trochu... 
     Herecké obsazení hlavních postav si myslím, že bylo skvělé... Akorát ti Dawsonovi příbuzní byli teda pěkně hnusní!!! Ti se mi vůbec nelíbili.. :D Ta nádherná zahrada u té chaty? Hned bych se tam chtěla přestěhovat. Hlavní postava Amanda měla vždycky moc krásné šaty. A Dawson bez trika (v obouch provedeních) WAU... :) 

     Pokud chcete znát všechno, rozhodně se na to koukněte... :P 
A nebo jste to snad už viděli? 

Jane

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za každý váš komentář... :)