pátek 13. listopadu 2015

Seznam nepřečtených knih (aktualizovaný)

     Opět jsem se rozhodla aktualizovat svůj seznam nepřečtených knih, protože jich pár nových opět přibylo a pár jsem jich také už přečetla. :) 
     Je podzim, který mám ráda, ale jen pokud neprší a svítí slunce a je teplo. Asi jsem náročná. :D Mám ráda spadané listí. Sice jsem zatím letos přečetla stále málo knih, ale věřím, že se to zlepší a svůj cíl 50 knih  se mi třeba podaří do konce roku přečíst, nebo se tomu aspoň přiblížit. :) Recenze na knihy tady na blogu dávno najdete... :) 

Letos už jsem přečetla:
Dcera sněhu
Řeč květů
Volání kukačky
Dlohá cestu dolů
Levandulový pokoj
Jen jeden rok (ten jsem pouze dočetla - posledních 40 stran = Just one night)
Kolotoč s
Divočina
Papírová města
To nejlepší z nás
Opatství Northanger
Zápisník jedné lásky
Láska
Topím se v tobě
Díky za vzpomínky
Snadno a rychle (POZOR kuchařka :D )
Oběd v Paříži
J'adore New York
Moudrost a vtip Jane Austenové
Kouzlo života  

Nepřečtené KNIHY: 
Mansfieldské panství (dostala jsem k svátku)
Poslední píseň
Hunger games - všechny 3 díly
Na Větrné hůrce
Pokání
ANO (z Tabooku)
Lovkyně snů - 3 díly
Umění milovat
Květy zla
Vířící bludiště
Dcery pana Darcyho
Milenec lady Chatterleyové
Než jsem tě poznala (Vánoce)
Ztracené memoáry Jane Austenové (Vánoce)
Jak mi pan Darcy zlomil srdce (odměna za zkouškové)
Seznam tajných přání
Láska jako z filmu
Kufr paní Sinclairové
Wonder (kniha v AJ) 

Nepřečtené E-KNIHY: 
Padesát odstínů svobody
Bez naděje + Ztracená naděje
Moře klidu
Divergence
Nabíječ
Božský cizinec + Božský bastard + Božský hráč

Co vaše nepřečtené knihy???
Jane

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za každý váš komentář... :)