středa 13. května 2015

Eva tropí hlouposti - divadelní představení

    Víte, že když se mi něco líbí, tak vám to prostě musím napsat. Takže minulý týden jsem byla u nás v divadle na divadelním představení Eva tropí hlouposti od Divadla na Fidlovačce.  Vzhledem k tomu, že miluji film s Adinou Mandlovou atd., musela jsem to vidět. :) To, že toto představení hrají jsem věděla celkem brzo, co to začali hrát v Praze a moc jsem chtěla na to jít. Pak mi ale jeden z mých zdrojů řekl, že nemusím šílet, že to bude brzy i u nás v divadle. :) Takže jsem se nemohla samozřejmě dočkat!!! :P
Zdroj:http://www.kulturniportal.cz/porad/1100-eva-tropi-hlouposti/
     V tomto představení hraje: Marie Doležalová, Denny Ratajský, Ludmila Molínová, Aneta Krejčíková, Pavel Nečas, Martina Randová, Daniel Rous, Zdeněk Maryška, Lukáš Rous, David Hák/Lukáš Pečenka... 
     Pro ty co neznají, je to film o sourozencích Evě a Michalovi a o rodině Záhorských, hlavně tedy o Elišce. Tyto rodiny se nemají moc rády, ale Záhorští nevědí, kdo Eva a Michal jsou. Vtip je v tom, že Eva je hrozné trdlo a snaží se pro tetičku ukrást recept na pěstování Záhorských růží, aby jí to dala k narozeninám. A tak se přihlásí o místo sekretářky u Záhorských. A při tom se seznámí s Jiřím, který zde pracuje jako tajemník a zamiluje se do něj. Michal se vydává za šlechtice, kvůli Elišce a zamiluje se do ní. Nakonec se usmíří a oba páry se dají dohromady. :)
     A nemohlo to dopadnou jinak než, že jsem si zamilovala i toto divadelní představení... :P Jak jinak taky. :) Marii Doležalovou mám moc ráda a Aneta Krejčíkovou ještě více... Takže jsem si to představení opravdu moc užila, bylo to vtipné, úžasné a dokonalé... :) (I když to nebylo na 100% jako film, ale ani mi to nevadilo.)
Co vy a staré filmy? A chodíte do divadla někdy???
Jane

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za každý váš komentář... :)