pondělí 18. května 2015

Divočina - FILM

     Jak už jsem před pár dny psala, dočetla jsem knihu Divočina od Cheryl Strayedové. Kniha se mi líbila, tak jsem se podívala i na film. A jak na mě působil ten? ČÍST NA VLASTNÍ NEBEZPEČÍ (spoilery)!!!

Plakát

     Po pravdě mě film celkem dost zklamal. Čekala jsem od něj možná až moc, přece jenom byl nominovaný na Oskara, pokud se nepletu. I Reese Witherspoon na za hlavní herečku. 
    Jako ANO byl to fajn film, ale ne nelíbil se mi na 100%. Protože tam chyběl Ed, Cherylin nevlastní otec a i starší sestra! Protože u knihy jsem ty skoky do minulosti brala, ale tady se mi to fakt někdy nelíbilo. (To jak si píchá heroin atd...) A taky se mi nelíbilo, jak si Cheryl odlupovala svoje zčernalé nehty! FUJ :D 
     Příroda tam byla opravdu hezká, myslím si, že i většina herců byla vybráno dobře... Např. Paul, Cherylin exmanžel se mi celkem líbil... :P 

     Viděli jste někdo? 
Jane

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za každý váš komentář... :)