sobota 16. května 2015

Divočina

     Tak jsem tu opět s další přečtenou knihou. :) Tentokrát Divočina, kterou jsem si koupila v rámci akce Knihy mají zelenou. Kdy na knihy byla sleva 15%, aneb stáli tolik, kolik by stály bez DPH!!! Knihu jsem měla v plánu delší dobu, hodně jsem o koupi přemýšlela, ale nakonec jsem to riskla a jak to dopadlo? Budete muset číst dál! :P 

Obálka

Kniha: Divočina
Autor: Cheryl Strayed
Počet stran: 400

Můj názor na knihu:
     Příběh je o Cheryl Strayedové (26 let), které před několika lety umřela matka na rakovinu. Matka pro ni hodně znamenala, byla pro ní velmi důležitým člověkem a bez ní si připadala sama. Její nevlastní otec se o ni už nestaral a její sourozenci také ne. Nedávno se rozvedla se svým mužem Paulem, kterého i když hodně milovala, začala občas podvádět.
     Cheryl cítila, že se potřebuje osamostatnit a vstřebat všechno, co se jí v poslední době stalo. 

     Nadchl ji obraz Pacific Crest Trail, kde se jde stovky mil po kopcích a hřebenech hor. A kde jste odkázání hlavně jen na sebe samotné a na přírodu. Několik měsíců tuto cestu plánovala, až konečně nastal den D a ona vyrazila. 
     Hned v prvním momentě na cestě to chtěla vzdát, ale protože je velmi silná, přemluvila se a pokračovala. Cestou potkávala zajímavé i strašné lidi, někteří jí pomáhaly a s mnoha z nich se i velmi spřátelila. 
     Během cesty očekávala mnoho věcí, ale hodně z nich vůbec nečekala. To že cesta bude náročná věděla dopředu, ale že bude až tak náročná, tak to nečekala. Během cesty jí často někdo pomohl s odvozem, nebo ji jen věnoval něco malého k jídlu. Byl ráda, že není na cestě sama a že na ni někdy i někdo myslí.
     Ke konci cesty si svoje putování doslova užívala. Byla moc vděčná ostatním lidem, že ji podporovali jak před cestou, tak i během ní. Hodně věcí se o sobě dozvěděla a také o ostatních věcech, které je potřeba znát, pokud někdo takto cestuje sám. 

     Knihu jsem si pořídila, protože mám celkem ráda turistiku, po ČR toho mám celkem hodně prochozeného. A proto jsem si chtěla i něco na tento způsob přečíst. Kniha mě bavila, bylo to příjemné čtení, i když občas docela kruté. Těším se na film. :)
Četl jste někdo, nebo jste aspoň viděli film??
Jane

2 komentáře:

  1. Tak tahle by mě taky mohla bavit :))
    děkuju za tip! :)
    jinak tě chci ještě pozvat na můj blog :) http://blogblondateholky.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý váš komentář... :)