pondělí 20. června 2016

Knihy z eshopů

     Chytila mě utrácecí nálada, což vlastně trvá skoro vždy, takže vlastně žádná novinka... :D Mám vybrané nějaké knihy a doufám, že si je koupím. Hledám tedy po různých eshopech, kde je to nejlepší a vyjde to nejlépe... Protože proč utrácet víc, když jde ušetřit. :D
     Minulý měsíc jsem dostala záložky od Martinusu, kde je 100 Kč sleva při nákupu nad 600 Kč, tak jsem si to hezky naházela do košíku. Měla jsem z toho radost, že jim tam také konečně udělám objednávku, protože mají super koncept, přístup atd. Říkala jsem si, jak to vyjde dobře, ten nákup o 100 Kč levněji. Ale omyl. 
     Našla jsem jiný eshop Dobréknihy a tam i bez slevy to vyšlo i s poštovným ještě levněji. Na tomto eshopu už jsem nakupovala a byla jsem spokojená. No jak myslíte, že to dopadne??? :P Ano jsem strýček skrblík a šetřím každou korunu, což by měl každý ocenit a pochválit mě...
     Nakonec jsem ještě hledala na Databázi knih a našla jsem tam nějaké knihy, které si tam taky koupím, protože jsou už starší a chci si je taky fakt koupit. Na Databázi knih mám také jen dobré zkušenosti s lidmi, kteří tam prodávají knihy, takže vyřešeno... 
knihy
     A bilance dnešního dne? Pravděpodobně si koupím 4 knihy, z toho 2 z Dobrých knih a 2 z Databáze knih. A víte co? Zasloužím si to a moc se na ně těším... :P
Někdo podobný krušný den?
Jane

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za každý váš komentář... :)