pátek 18. prosince 2015

Ztracená naděje

     Tak jsem tu opět s další knihou, když jsem dočetla předchozí díl této série Bez naděje (recenze zde), tak jsem si hned chtěla přečíst druhý díl. A jak dopadla tato kniha? Líbila se mi? A co si o ní myslím? Čtěte...
Obálka knihy

Kniha: Ztracená naděje
Autorka: Colleen Hoover
Počet stran: 336
 
Můj názor na knihu:
     Kniha je vlastně úplně stejná příběhem jako kniha Bez naděje, která je prvním dílem této série. Jen je tentokrát psaná z pohledu Holdera. Je zde hodně popsáno, jak našel svoji sestru mrtvou a jak se s její smrtí vyrovnával/nevyrovnával. Také je zde napsáno, jak se vyrovnával s tím, že je Sky ve skutečnosti jejich spohřešovaná kamarádka Hope. A jak se snažil držet si od ní odstup. 
     Holder se snažil vyrovnávat se smrtí své sestry Les pomocí dopisů, které jí psal do deníku, který ona nepoužívala. Až jednou zjistil, že tam ona něco napsala, než zemřela. Po všem co prožil a když už všechno zjistili, přečetl si ten dopis a lépe poznal proč to Les udělala a také to, že věděla, že je Hope živá a šťastná. A věděla to i jejich máma, ale nechtěli mu to říct, aby se to všechno kvůli němu nepokazilo. I přes to všechno co se stalo Sky a Holderovi, dokázali to zvládnout a oba nastoupili na vysokou školu a těší se na společnou budoucnost, která je čeká.

     Nevím co k této knize ještě napsat, nějak prostě nevím. Celkem mě to zklamolo, čekala jsem asi od této knihy mnohem víc. Bohužel né vždy to dopadne tak jak si přeju. 

Vaše názory na knihu? 
Jane 

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za každý váš komentář... :)