pondělí 17. srpna 2015

Knihobit červenec

     V červenci jsem si podruhé objednala Knihobita (červnový zde), chtěla jsem si udělat radost za zkoušky. A jak to dopadlo? 
     Tentokrát jsem si ho objednala s osobním převzetím v Praze zdarma. Chvilku jsem bloudila, ale nakonec jsem to naštěstí našla. Nachází se to u Václavského náměstí v přilehlé uličce v jedné pasáži. Při převzetí jsem měla z balíčku radost, ale nechtěl se mi hned otevřít, což bylo divný. Chvilku jsem s tím otálela a pak ho otevřela. A co tam bylo? 
Můj knihobit
     První pohled byl fajn, viděla jsem čokokokosky (už dávno snědeny), plakát mám ten s nápisem (You can buy happiness but you can buy books and that's kind of the same thing.). Tak jsem si říkala, že to bude super. Pak jsem začala hrabat, bohužel už to nebylo tak super jak jsem si myslela. Plakát je celkem hezký a čokokokosky byly docela dobré (ale 40 Kč bych za ně asi nedala). Záložku ruky už mám doma, kupovala jsem si je už dříve. Další papírová záložka je na fotce v knize. Svíčka no dejme tomu dobrá, něco s ní vyvedu.
     Sleva na nákup audioknihy jsem nepoužila ani minule a asi ani teď nepoužiji. No a slevový poukaz na slevu na eknihy, nevím, nemám kde číst eknihy, takže asi také nevyužiji. :(
     A to hlavní z celého balíčku je samozřejmě kniha, já dostala knihu Vlčí kůže. Anotaci přikládám (Začátkem jara roku 1916 se mladá porodní asistentka Hillevi Klarinová z Uppsaly vydává do kraje Jämtland na severu Švédska. Následuje pastora Edvarda, jenž se tam má ujmout správy farnosti Černá Voda. Hillevi, která je s Edvardem tajně zasnoubená, není na to, co ji na severu čeká, připravena. Kraj neprostupných lesů a černých jezer je odlehlý a drsný, síly přírody ohromné a nepředvídatelné. Lidé tu žijí v demoralizující chudobě a nevědomosti, ve světě, v němž jsou stále živé mýty a pověry. Přes řadu traumatických zážitků se tu však Hillevi setká i sprojevy lidského porozumění, přátelství a lásky...). Mě tedy anotace vůbec nezaujala, snažila jsem se i začíst, ale zatím nic moc. Pravděpodobně poputuje k někomu jinému, buďto darem nebo spíše prodejem. 
     Na dně pak ještě byl červencový časopis 100 + 1 zahraničních zajímavostí, který jsem zapomněla vyfotit. Je už trochu umačkaný, tahám ho k kabelce, když mám chuť na tohle čtení. :) 

     Takže musím po pravdě říct, že tentokrát byl pro mě Knihobit naprostým zklamáním. Bohužel je to tak, teď si ho z několika důvodů asi objednávat nebudu. Ale třeba zase někdy to zkusím a uvidím, snad si u mě napraví reputaci. 

Co vy a knihobit? 
Jane

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za každý váš komentář... :)