středa 3. června 2015

Zkouškové je zlo ! ! !

    Opět je tu obávané zkouškové a já zase nestíhám jak číst, tak vůbec něco psát sem na blog... Sice mi zkouškové začíná oficiálně až příští pondělí, ale zápočty jsou v plném proudu a už teď vím, že to trochu nezvládám. Tak uvidím, jak nakonec dopadnu. :(
     Momentálně čtu Co s láskou od Nicholase Sparkse, jsem teprve někde na 90 stránce, kniha se mi zatím celkem líbí. I když už podle obálky a textu knihy jsou tam nějaké nesrovnalosti, ale to jsem čekala, že to bude jako obvykle trochu jinak než film. Čtu většinou jenom ve vlaku cestou do školy nebo domu, protože se mi tam špatně učí, ale dobře čte... Trochu paradox... :D Na film se chci podívat až po dočtení, tak snad to brzy zvládnu dočíst a dám si pauzu mezi učením a podívám se na něj. Celkem se na něj těším... :) 
Četl jste tohle někdo, nebo třeba aspoň jste viděli film? 
Jane

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za každý váš komentář... :)